måndag 5 november 2012

Ska jag skämmas eller inte?

Ok en bekännelse är på gång ... ni vet B, han och jag är ju inte tillsammans - vi har verkligen uttalat de orden för att vara överens om att det är så att vi INTE är tillsammans. Jag har däremot sagt att jag tycker mycket om honom och gillar hans sällskap och han detsamma till mig.

Så åkte jag och min kompis U på Rockklassikerkryssningen med Silja Line och såg W.A.S.P för första gången - det var sååå galet kul och jag träffade ju självklart en kille på båten ...suck

Han har nu visat fortsatt intresse och jag likaså - han är allt det B är och lite till så hur gör jag nu? B vet inte om han på kryssningen och han på kryssningen vet inte om B. Måste jag berätta för B om han från kryssningen eller kan jag bara låta saken bero eftersom B och jag inte är tillsammans (=inga skyldigheter?)

Han från kryssningen är ju liksom lite mer smidig att träffa, jag kan träffa honom utan att planera i timmar innan, jag kan med andra ord få utlopp för min spontanitet som jag inte alls kunde få med B.

vilka bekymmer va?

2 kommentarer:

  1. Lite kärt besvär är det allt ;)
    Jag skulle låta saken bero, känn inte att du måste berätta eller bestämma något... än...
    Som du skriver, du har ju inga skyldigheter. Think like a guy!

    SvaraRadera
  2. haha Lise-Lott, skönt tänk och tack för kommentaren, men jag körde "det är inte dig det är fel på utan mig" talet så jag har förklarat för B nu att det inte är vi längre alls ... nämnde inte den andra alls men jajaja halvsanningar är väl oxå sanningar?!

    SvaraRadera