torsdag 19 juli 2012

Crazy proud

Ja jag vet inte ens vart jag ska börja ... min älskade Stordotter är så förbannat vettig, duktig och skötsam - vart kommer det ifrån ^^

Hon har nu jobbat 3 timmar om dagen hos mig på mitt jobb i snart två veckor och gör det galant - passar in med folk, gör sina "sysslor" och tar sig an nya utmaningar utan att ens blinka.

Dessutom så har hon blivit sponsrad för att åka med till Gothia Cup - laget vill så gärna att hon ska va med så de sökte sponsorpengar för hennes anmälningsavgift även fast hon inte kunde vara med hela veckan för att de om hon kunde komma till slutspelet skulle få vara med. Nu fick hon ledigt som i morgon är i skrivandes stund på väg till Göteborg för att delta i just slutspelet. Laget vann gruppen och har gått direkt till Aslutspel. Halv två i eftermiddag spelar de 16 dels final och det är vinna eller försvinna så vi får se om det blir en tripp till Göteborg eller om det blir tagga för match vid 18 ikväll.

Dessutom har hon fått kallelse till damlagets kickoff träningsläger i höst över en helg - så nu jädrans känns det som om hennes fotbollskarriär börjar kicka igång ordentligt.

Håller tummarna och känner mig galet stolt

1 kommentar:

  1. Jg förstår att du är stolt över dottern, vem skulle inte vara det! Hoppas nu att det går bra för dem, heja heja!

    Och du, TACK för dina fina kommentarer, de värmer ska du veta!

    KRAM

    SvaraRadera