fredag 6 juli 2012

Trygghet vs Panik

Känner mig så glad idag !

Igår ringde R och sa bara rakt ut det första han gjorde:
- Jag kände panik för jag hade inte pratat med dig på två dagar och jag ville inte att du skulle få för dig att jag inte ville ha dig längre så jag var bara tvungen att ringa.

hihi han e ju så fin

Han vet att jag är typ förstörd och tror att så fort jag inte hört nåt från honom så är jag dumpad - men han har sagt att jag måste vara trygg med att han sagt att han vill ha mig och att han vill vara med mig och jag ska veta det även fast han inte hör av sig heeeeeeeela tiden.

Själv har jag inte ringt honom alls förutom häromkvällen när det var skottlossning i hans område och det stod om det på nyheterna - ville ju försäkra mig om att han mådde bra. Men förklarade då oxå för honom igår när han ringde att jag vill inte störa när han har sina barn och att det är därför jag inte ringer.

Men så i morse så hände det - jag kände ingen panik och ingen ledsamhet över att jag inte fått ett sms eller blivit väckt/störd i min sömn av nåt liknande och inte förrän nu så kom jag ens att tänka på det.

R kommer göra mig hel och kommer göra att jag kan lita på en partner igen det känner jag på mig jag bara hoppas att det håller för jag vill verkligen ha honom och hans barn i mitt liv

1 kommentar:

  1. Vad roligt att ni verkar hittat tillbaka till varandra igen, all lycka till er!

    SvaraRadera