onsdag 25 juli 2012

Löning

Men shit f-cking pomfritt ...

Den här måanden har då inte varit den bästa rent ekonomiskt. Men idag är det löning och jösses så skönt det ska bli att åka och storhandla direkt efter jobbet. Måste fylla på både skafferi, kyl och frys.

Det är nog blande det jag tycker är skönast med att vara ensam och bland det jobbigaste oxå. Att få styra över min ekonomi själv och slippa tjafset om pengar men samtidigt så är det rätt tungt att vara ensam med två tonårsdöttrar och bara ha en lön. Jo han hjälper till men inte kanske lika enkelt som jag gör och han kanske inte har lika stor förståelse för vissa saker som jag har (som tjej) och inte lika villig att bidra med pengar för vissa saker så då får jag stå dem själv. Men det gååår och det är det viktigaste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar