tisdag 31 juli 2012

Nytt beslut taget

Japp idag har jag tagit ytterligare förhoppningsvis ett livsavgörande beslut - bara att jag formulerar det så gör att jag känner mig mer och mer övertygad.

Har som ni kanske vet kämpat med träning i ett par år och det har resulterat i att jag är en sorts periodare när det kommer till just tränandet. I veckor kan jag träna maniskt och så skadar jag mig eller blir sjuk och så kommer ett uppehåll på några månader och sen börjar jag om. Mitt mål har ju alltid varit att gå ner i vikt och det är därför (mest) som jag har tränat men nu har jag som sagt kommit fram till att jag måste lägga in en växle ytterligare och det innebär kosten!!

HJÄLP!!

Men beslutet består i att mitt liv ska gå ut på LCHF från och med en snar framtid, jag läser på för fullt just nu och jag har rätt mycket kött på benen och känner mig säker. Det kommer ju absolut att komma uppförsbackar och det är dem jag håller på och läser på om för nu. Jag är ju lite sån som person att jag gärna vill ha livet lite utstakat och klart/redo för alla möjliga hinder framför allt.

Om ni har tips, hejja på rop eller liknande ni vill komma med så TVEKA INTE!! förmodligen kommer mycket i bloggen att handla om det här i framtiden, ska försöka hålla det lite kort för jag tror inte att det behövs  ytterligare en blogg om just LCHF - men mina erfarenheter/känslor kommer jag nog oundvikligen att lämna ut här...

så håll tummarna nu så kör vi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar