onsdag 1 augusti 2012

Oopsies

hehe det här bådar gott ... hoppas det fungerar ... började lite smått igår med middag efter att jag bakat Oopsies ... till det hade jag lite riven ost, vitlöksdressing på creime fraich, sallad och en ugnsstekt kycklilngfilé.


På kvällen sen vart jag galet sötsugen - som så oftast annars, men då tog jag en kopp the och tinade lite blåbär och hällde på vispgrädde ovanpå... mums ...

Imorse hade jag fyra Oopsies som jag skivade lite ost på till frukost och än så länge så är jag inte hungrig så det lär ju bli nya favoriten :)

Vägde mig i morse innan jag klädde på mig och det är ingen vacker syn, hela 87,5 kg väger jag så det är verkligen dags att ta tag i det hela.Tänkte mäta mig oxå för jag har hört att det inte alltid syns på vågen när man kör LCHF så det är nog lika bra, återkommer med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar