måndag 27 augusti 2012

oj oj oj

hrm hur ska jag förklara utan att verka kroppsfixerad ... näe det går inte. Alltså han har sååå snygga armar och ser så där läskigt bra ut, dejten från igår ... wiiiie

Vi bestämde oss för att träffas på en krog i närheten av mig och äta lunch. Han messade 10 min innan vi skulle ses att han redan var där, bara det ger gott intryck. När jag väl kommer så möter han mig utanför och jag får en låång kram och jag kunde inte hålla mig och säger att jag tycker han är så fin (som jag sagt innan om hans foton). Det ser ut som om han blir lite generad men han bara ler och tack detsamma :)

Vi går in och sätter oss och äter lunch, dricker kaffe och pratar - rätt var det är så ser vi att personalen på krogen kommer ut och äter och jag funderar på hur länge vi suttit där och pratat - bara fyra timmar än så länge. Parkeringsböter att vänta men jajaja ... vi sitter i två timmar till. När krogen ska stänga då lämnar vi den och gåt mot bilarna som vi parkerat nästan bredvid varandra och där kysser han mig så där som en man ska göra, med ena handen bakom in nacke och den andra på min kind...mjukt fint och hett ... ja men så var jag såld då eller?

Vi får se - många saker som ska spelas i rätt ordning och jag tänker inte hasta iväg. Men ååå så mysig och så rätt han är. Får se om det blir någon fortsättning eller inte.

2 kommentarer:

  1. Det låter som en alldeles underbar lunch!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja längesen en dejt kändes så bra och som gav så mycket, både mentalt och rent visuellt :)

      Ännu bättre då han dessutom vill ses igen ...

      Radera