onsdag 22 augusti 2012

Tre veckor

Igår var det så tre veckor sedan jag började med min LCHF diet - och det har varit enkelt och gott. Bästa av allt är att jag har inte ätit en enda godisbit under dessa tre veckor och det är säkerligen med största sannolikhet det längsta jag någonsin varit utan godis i hela mitt liv - YEAY !! och dessutom har det gått ganska lätt.

För ärlighetens skull så ska jag erkänna att jag har ätit tre smörgåsar (dagen efter en fest), jag har dessutom druckit drinkar, vin och läsk och en liten bit hemmagjord pizza. Annars har jag varit benhård.

Resultatet på dessa tre veckor är 2,5 kg och jag är rätt nöjd med det är i snitt 0,8 kg / vecka ... tänker så länge det är minus inte bli besviken i alla fall.



På söndag har jag en dejt som jag är sååå nyfiken inför - många gränser som jag kommer att kliva över då ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar