tisdag 15 februari 2011

Avsluta

Att avsluta vissa åtagande kan ibland vara både enkelt och svårare. Att ringa till både Fortum och Tele2 visade sig vara enkla åtgärder, sen ringde jag till mitt försäkringsbolag och kolla min eventuellt nya hemförsäkringspermie och det gick lika bra det - däremot mopedförsäkringen blir det nog svårare med. Kan iofs vänta länge men det känns som att det vore skönt o ha det avklarat så man slapp bry sig sen, bara lägga in i budgeten och leva med det ...

Tänk så skönt det är att göra avslut ändå - att bara veta att detta har ett slut och att jag snart kommer att få börja om med mina egen åtaganden - ta egna beslut och inte behöva kompromissa annat än de två som betyder mest i världen för mig.

DET känns som en frihet! jag längtar så ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar