tisdag 1 februari 2011

Storlek M

Men hallå o hej hörrni ... Igår var jag och skulle köpa mig en pyjamas, jag tyckte det vart lite kallt när jag sov på luftmadrassen häromnatten så jag vill ha nåt att ha på mig. Döm om min förvåning när jag kommer hem med den enda som jag hitta som jag gillar och tycket såg skön ut men bara fanns i M och den passa!!!  Gladare än jag blev ingen annan.

Vi var även och tog ett hål till på Lilldotterns ena öra eftersom hon från och med igår tillhör oss kvinnor och det ska firas.

Visningen på lägenheten gick enligt mäklaren bra så jag sitter här och bara hoppas på att hon snart ska ringa och säga att de vill skriva kontrakt idag - jag sa nämligen att de har tills idag på sig att fundera och sedan blir det affär eller inte. Kan inte hålla på o vara snäll hela tiden och vi sitter ju inte i skiten med nyköpta lägenheter eller så heller ... men det vore ju skönt om det kunde vara över.

Håll tummarna vettja

1 kommentar:

  1. Hejja dig! Känns det bra att börja ställa lite krav? Tror att det är nyttigt. LYCKA TILL NU!

    TACK även för ännu en fin kommentar hos mig! Du gör mig glad!

    TACK!

    SvaraRadera