måndag 14 februari 2011

Helgen!

Ja jag fick åka tillbaka till lägenheten lite tidigare och träffa tjejerna lite tidigare än planerat vilket för mig känns superbra - däremot så var det pga att tjejernas pappa fick åka till sjukan igen o det är var ju mindre roligt. men men

Stordottern har spenderat hela helgen i Sundsvall tillsammans med sina lagkamrater och åkt mellan Clarion hotell och fotbollsplanen, de kom 3:a i McDonalds Cup ... vilket är superbra. Deras vanligaste placering när de är med på cuper är just trea. Avvikande dock för denna cup var att de tog sig till semifinl tack vare att de vann på straffar - vilket de vanligtvis INTE gör. Grattis till 3;e platsen!

Lilldottern o jag har bara njutit av att vara ensamma hemma och tagit det hur soft som helst - vilket var supervälbehövligt. På lördagen efter att ha varit ute o snurrat i det fina vädret halva dagen så fortsatte jag med att packa ihop mina saker från förrådet som vi har inne i lägenheten - det tog sin lilla tid, men nu är det klart. Blir kanske inte så jobbigt som jag befarat det här alls... men det kan bara framtiden utvisa.

Söndagen spenderade jag återigen med lilldottern i ett lugnt och skönt tempo - vi åkte till kompisar i området som jag vill flytta till och sedan gick jag på en visning där tillsammans med mor & far som kom för att se på lägenheten tillsammans med mig. Far kommer förmodligen hjäpa mig mycket med renoveringen så det vara därför som han ville komma och titta ^^

Idag är det så dags för mig att åka till Märsta och hälsa på hos Jimmy på Ancient Art Tattoo & Piercing ska bli skönt att få göra klart det påbörjade projektet så långt det går nu. När jag nåt målet och hållt det i ett år ska jag slutföra det totala projektet - inte en dag före....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar