onsdag 23 februari 2011

Då är det klart

Skrev på kontrakt för min nya lägenhet igår - fick den till bra pris och mycket bra som ingår i hyran men det kommer ändå bli dyrt att bo ... jajaja så är det väl för alla idag kan jag tänk mig.


Flytten lär väl gå kring den 25:e mars, jag har dock tillträde från 16:mars så om jag vill kan jag måla lite väggar - inte för att det behövs men tjejerna kanske vill börja med vita väggar och sen utgå från det. I övrigt är det bara ställa in möblerna - behöver inte göra ett dugg. Inga grannar under som blir störda av oss eftersom där ligger tvättstugan och sopnedkastet ligger precis utanför dörren så  jag behöver inte gå utanför porten om jag inte vill :)


Stordottern och Lilldottern har redan valt rum och det blir nog bra vart efter - i värsta fall kan vi bara byta efter nåt år eller så ... Jag är så nöjd och känner mig så lugn över att allt är över.


Inget av detta skulle skett om det inte var för min finaste vän M - hon ringde mäklaren och var min medlare när jag faktiskt inte orkade mer, hon förhandlade pris och hon höll kontakten mellan mig och mäklaren på det bästa tänkta sätt. Hon var till och med där när jag skrev på, hon och hennes son L var med mig och stöttade mig hela vägen - vilken vän <3


Älskar dig M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar