tisdag 14 februari 2012

alla hjärtans dag

Ja det är ju idag - vilken tur att min kusin fyller år idag så jag känner anledning till att vara glad - för annars är det då inte mycket som är roligt med just den här dagen.

Det är så många som har sina rutiner och förhoppningar på dagen och hur den ska fortlöpa.

I min fantasi får jag blommor till jobbet och när jag kommer hem har jag även fått blommor dit - min man som står innanför dörren och önskar mig välkommen hem, sen lagar vi en god middag tillsammans för att senare avnjuta en extremt mysig kväll tillsammans med lite god choklad och massa gos. Han har självklart fått blommor till sitt jobb tidigare av mig oxå.

Blommor är det ultimata kärlekstecknet enligt mig ... man har gjort sig mödan att gå till affären och peka ut den sort man vill ha efter minne av vilka favoriter jag har och sedan fått den hemskickad eller levererad till jobbet ... ååå va mys.

Men som sagt fantasier är bara fantasier och jag lever i verkligheten där jag är på jobbet och gör det jag vanligtvis gör och ska åka hem för att göra i ordning middag till mig och tjejerna för att sen åka iväg och träna. Komma hem för att duscha och sen gå o lägga mig ensam.

Yep that´s my life on valentines day

all kärlek till er
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar