måndag 13 februari 2012

ja men lite återkoppling på det?!

I lördags så kom då dejt nr 1 hem till mig på kvällen och vi skulle titta på Mello tillsammans och ta en kopp kaffe - på hans initivativ hemma hos mig eftersom det är lite mysigare. Trevligt tänkte jag och kände väl att det ska nog gå bra, vilken man i övre medelåldern får för sig att göra nåt mot min vilja hemma hos mig *blåst* så jag sa ja och han kom så då över vid åtta tiden ungefär. MEN HJÄLP vilken farbror ...

Kommer ni ihåg reklamen för bredband där man ser en supersnygg kille och uppladdningen av bilden tar lite längre tid än man tror för längre ner ser man så att det är en plansch på en snygg kille och nedanför den sitter en mindre snygg farbror. Men så kändes det ungefär när dejt nr 1 klev innan för min dörr... hade god lust att be han vända och gå på en gång - men väluppfostrad som jag är så bjöd jag in honom på fika ändå. Karln hajade nog vinken men inte förrän efter att han slängt ut sig helt i min soffa och känt sig som hemma i 1½ timme ... som tur var gick det smidigt och han har inte hört av sig nåt mer sen dess *pjuh*

Sen var det då frågan om dejt nr 2 skulle vara något bättre - men vet ni vad, jag vart så nedstämd och trött av att ha fått min lördag förstörd så jag sket i dejt 2, lämnade återbud och bad om ursäkt. Han vart dessvärre lite putt så jag har väl ingen andra chans att vänta där men men det får va.

Låter saker och ting bero litet tag nu så får vi se om jag orkar med nya tag snart igen.

Bakade hela söndagen, det vart både knäckebröd (som knappt går att äta) och sen lite supergott fruktbröd på det, som är GI vänligt som jag ska smarra till på kvällarna har jag tänkt - enda gången på dagen jag känner mig onyttig och måste hitta på nåt som inte är helt uppåt väggarna farligt för omkretsen.

Hoppas er helg var bättre än min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar