onsdag 15 februari 2012

Intervall Flex F&S

ja men förbannat va skönt det var att träna igår - Lilldottern var inte med eftersom hon är hemma och har feber idag, rosslig i halsen och allmänt hängig.

Kände redan på uppvärmningen igår att jag tog i mer än vad jag brukar - kanske för att jag inte har med mig en fnittrig Lilldotter. Hur som helst så känns det på nya ställen idag att jag tränade igår och jag älskar det - kommer fortsätta med det här passet hela säsongen ut, tror stenhårt på att jag får igång hela kroppen på ett perfekt sätt iom Intervall Flex träningen. Nedan ser ni en film från F&S om just Intervall Flex - njoy :)

1 kommentar:

  1. Ja men visst är det en härlig känsla att utmana sig själv och köra stenhårt! =)

    Jag kör dubbelpass på torsdagar med crosstraining och intervall- man mår som ett urvridet lakan efteråt, men hela kroppen spritter ändå av alla härliga endorfiner som cirkulerar i kroppen! =)

    SvaraRadera