fredag 10 februari 2012

Förstår inte hur det fungerar

Men som oftast när man bestämt sig för att man inte ska lägga engeri på något speciellt så är det som om man blir en magnet för just det.

Efter att R försvunnit från jordens yta så bestämde jag mig för att lägga allt dejtande på hyllan och va händer då jo men jag börjar bli uppvaktad av två män på en och samma gång. Så hur ska jag göra nu då? Jag har inte barnen i helgen och det lutar åt att bägge männen vill träffas och hitta på nåt och jag vet inte hur jag ska göra - jag är intresserad av bägge men på olika sätt och av olika anledingar. Så min fundering mer eller mindre handlar uteslutande om hur länge kan man vara intresserad av två män utan att man faktiskt måste bestämma sig? och ska man berätta för dem bägge att jag inte är exklusiv eller ska man avvakta? Jag vet ju faktikst inte om de är exklusiva mig heller så ...eller?

Åååå blir tokig ...

Om ni fick välja vad skulle ni välja då


1 Den man som är en bra bit äldre, klar, oberoende, självgående, son 9 år och utseendemässigt urläcker framförallt så där låååång som jag gillar

eller

2 Den man som är i samma ålder, självgående, oberoende, tvillingar 14 år och utseendemässigt läcker allt utom just det där långa men ändå inte kort


just nu är det vad jag vill avslöja och känner mig står frågande inför



Tror ju att jag mår så mycket bättre om jag verkligen ger det tid och inte stressar in i något och jag måste försöka hålla ögonen öppna och inte falla för så mycket smicker - men hur kul är det? och varför ska man alltid behöva vara så förnuftig jämt, ja men ni ser ju. Direkt efter att R försvann så kontaktade M: mig och jag typ skällde ut han av ingen anledning - han mötte det bra och som tur är hade jag vett nog att be om ursäkt direkt efter och han godtogen den. Men är det inte oxå lite en varning för mig själv att jag måste "hålla mig på mattan" om mina känslor sticker iväg så mycket att när jag blir ledsen låter känslorna gå ut över andra i min omgivning - inte ok!

3 kommentarer:

  1. Råkade skicka min kommentar till detta inlägg på föregående inlägg.
    lena

    SvaraRadera
  2. Jag tro på han som är lång och attraktiv.. :) //P

    SvaraRadera
  3. Peggy?!

    haha men du har väl läst vad som hände sen?! Jag har tydligen moderation på vissa kommentarer - kul att du hör av dig igen, hur leker livet med dig?

    SvaraRadera