onsdag 11 januari 2012

Beslutsångest i HundraÅttio

men jösses vilken beslutsångest det var igår då, skulle jag träna eller inte ...börja med att redan på eftermiddagen igår så hörde jag av mig till AT som sa att hon kanske inte skulle orka hänga på. Ringde då till M o fråga om vi skulle ut och promenera - hon orka inte, då bestämde jag mig för att skita i att träna jag oxå och åka för att köpa två biskiver och mumsa i mig istället. Precis när jag har tagit det beslutet så ringer AT o säger att vi kör, hon kommer om 15 min o hämtar upp  mig!!

Hell YEAH!! rätta takter! jag är på!!

Vi drar iväg - jag fyller på mitt träningskort och så kör vi ett Intervall Flex pass - men fy satan säger jag ... mjölksyra och utveklingstydligt pass - jag lovar. Först trodde jag det skulle bli easypeasy men nej du!! 20 min intervall fast utan det lugna partierna - det kom efter och de höll på i 20 min....

/O.O\

Undra om jag kommer att kunna gå imorn.

I morse när klockan ringde hade jag så ont i huvudet så jag skicka ett sms till chefen o sa att jag kommer vid nio - gick upp tog två Alvedon och en Ipren och dunk i sängen igen, snozzade säkert tre gånger ändå när klockan ringde igen. Nu när jag är på jobbet så undrar jag om det är pga träningspasset igår som jag mår lite halvrisigt eller om det är pga den där förkylningen som alla andra redan har haft. Jag tror jag vägrar det sistnämnda. Hur som så är jag förbannat glad att jag kom iväg på passet och funderar på att gå o lägga mig tidigt som attans ikväll för att kunna träna på torsdag istället för ikväll som var meningen - men att köra ett boxpass idag känns inte ok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar