torsdag 12 januari 2012

Mor & Far

Igår var jag iväg till Bromma och hämtade min bil som stått på verkstad i en och en halv vecka, hämade upp mami på väg hem därifrån för att åka o handla lite. Skjutsade mami till F&S och sen hem till barndomshemmet. Papi hade gjort iordningen en fiskgratäng och blev smått förvånad över att jag kom, mami hade visst inte sagt nåt om det till honom. haha
Efter den goda gratängen gick jag in i bastun och satt där säkert i 40 min för att försöka svettas ut den förbannade förkylningen och sen ut och dricka vatten och en stor god whisky som papi bjöd på, sov med anra ord över och fick låna en supersnygg skjorta av papi till att ha på mig på jobbet idag.

Idag mår jag så lite bättre men känner att det blir nog en varm lång dusch en stor whiskey och sen sova tidigt ikväll igen. Har inte behövt lika mycket Alvedon och Ipren idag men känner mig inte helt kry för det.

Bestämde idag att jag och Yster ska gå på Fotografiska imorn och ta en bit mat där och kanske ett glas vin oxå, ska bli supermys. Skicka ett sms till R o kolla om han vill komma dit oxå - håll tummarna, vore såååå mys att träffa honom igen, men jag vet ju att han har jättemycket på jobbet. Tålamod är nog nåt jag får lära mig tillsammans med R, men det ser jag framemot. känner mig så där "längtansförälskad"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar