onsdag 18 januari 2012

IntervallFlex F&S

ja jädrans vilket pass - körde ju förra veckan och kunde inte gå på tre- fyra dagar, blev sjuk och tänkte att det där måste jag prova igen. Nu förväntar jag mig AnjaPärson lår som resultat och tänker köra detta den här terminen. Lilldottern var med och körde på så bra hon orka och kände för - somnade ovaggad i soffan direkt efter att hon tagit hissen en trappa upp till lägenheten. Väckte henne efter 10 min och stoppa i henne lite mat och sen somna hon. Imorse vaknade hon utan problem med lite träningsvärk i ryggen men glad och trevlig. Skönt det här ska vi fortsätta med sa hon och ville ha ett kort - blir nog att hon får ett i födelsedagspresent - hon fyller ju 13 år på onsdag :)

Inte ett ljud från R, vilket börjar störa mig men samtidigt så känns det som att vi har barnvecka bäggetvå och då kan vi tat lite soft - får väl se om han hör av sig i helgen eller så gör jag det helt enkelt. Men det vore ju trevligt att veta om man är kvar på hans tapet eller inte *håll tummarna*

Ikväll ska jag köra box - ska bli sååå skoj, skönt att vara frisk och känna att man kan träna ordentligt igen. Vill ju faktiskt helst inte stå i vassen till sommaren men det blir nog så ändå om jag känner mig rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar