onsdag 25 januari 2012

tålamod TÅLAMOD tålamod TÅÅÅÅÅLAAAAMOOOOD

Tålamod är väl ändå en fantastisk egenskap att besitta - jag gör det inte! jag har världens kortaste tålamod och behöver förmodligen träna mycket och ofta på att skaffa mig bättre och längre tålamod.

R är nog den som kommer att hjälpa mig med det - haha - fantastiskt hur jag kan se det så eller hur, att vilja ha något/någon så pass mycket att man tror att man ska kunna lära sig att förbättre en egenskap bara genom den andra personen. Är DET i sig en fin egenskap och då hos mig eller honom?! ja men ni ser - vilka funderingar man får, det är ju knäppt ...

Lite schladd med en 740, korv på Tullfritt och att dela på en Pucko - det är vad jag längtar efter just nu. 

1 kommentar:

  1. Tack för alla dina fina kommentarer, jag blir lika glad varje gång!

    Jag hoppas att jag kommer kunna ta saker med en nyp salt, men just nu ör jag så rädd att orsaka ett missfall att jag lyssnar på barnmorskan och tror på allt! Men pga illamåendet har det varit svårt att tex äta allt sdom jag ska. Dessutom tappar jag lusten för att äta vissa saker. Jag har alltid ätit mycket grönsaker, men nu har jag liksom ingen fallenhet för det alls.....

    Men det blir nog bra!
    Ha en fin dag!

    vanja

    SvaraRadera