söndag 9 januari 2011

19 familjer

Det var så många som faktiskt var och tittade på vår lägenhet ikväll, vi får väl se om det leder till något eller inte - men jag är ändå glad över att 19 familjer kom. Det innebär ju ändå att det intrycket som bilderna på nätet har gjort är positivt.

Jag orkar inte jaga upp mig men tänk så skönt det vore om lägenheten skulle vara såld på fredag! Jag ska på visning på söndag - inte för att jag tror att jag kommer att köpa den, utan mer för att se läget och den faktiskt planlösningen. Allt är ju faktiskt fotograferat med vidvinkel och det gör det extremt svårt att veta hur stora eller små lägenheterna är - hoppas inte de som var hos oss blev besvikna ...

Nu är jag galet trött och känner redan nu att jag inte kommer att kunna sova men jajaja jag får ta igen det en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar