tisdag 4 januari 2011

Tonårsfnitter

Stordottern hade tre kompisar "från förr" hemma på middag och övernattning igår. Så med helt andra ord har jag inte sovit mycket alls - men vad gör väl det när man har lyssnat till fnitter och härligt viskande hela natten istället.

Hur ljuvligt är det inte med fyra snart 15 åringar som har känt varandra sedan dagis och som inte går i samma klass längre har kontakt fortfarande och så otroligt roligt tillsammans?!  Stordottern och hennes pappa hade gjort en supergod potatisgratäng och stekt kyckling - jag gjorde en god sallad och sen var det bara att glufsa i sig. Tjejerna åt också med god aptit. Känns så mysigt och jag blir i alla fall glad av att se dem fnissa och gosa ihop. Jag tror att det blev lite tystare någon gång kring 03.00 och då somnade jag för att bli väckt och snozza igen vid 06.00 ...

Var inte på jobbet förrän vid 09.00 efter att halkat runt som en snorloska på väg från bilparkeringen ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar