torsdag 20 januari 2011

Känns lite konstigt

Mina dagar går verkligen upp och ner hela tiden nu! Ena dagen är helvetet nära och jag tror jag ska dö i ångest, nedstämdthet och missär och nästa dag känns livet lätt och enkelt och jag är glad som en lärka.

Kan någon säga vad det är som påverkar mig så - jag vet att min omgivning inte är den bästa som det är men jag är ju med samma hela tiden ... jag går ut och går på lunchen och jag känner ju att det stärker mig enormt rent psykist, att komma ifrån och få luft, sol och lite motion.

Men underverket med att få det att kännas enkelt och lätt tror jag beror på att jag ser en vändning hos tjejernas pappa oxå - han har fått goda besked för en gångs skull och det lättade förmodligen hans hjärta enormt vilket sedan speglar sig i hur han är i situationen vi befinner oss i... den otroligt konstlade dynamiken.

Jag har fortfarande inte fått min post från Transportstyrelsen, så jag ringde dit igen, fick en hel del bra tips som gjorde att jag senare ringde till både posten och skatteverket. Fixat så att fastighetsskötaren har bytt ut våra namnskyltar på postnedkastet och porttavlan ... så nu borde ju posten komma rätt eller?!

Den som lever lär få se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar