fredag 28 januari 2011

Rättegång på Åland

Jaha jag och tjejernas pappa vart ju inkallade på ett förhör för inte så längesedan. Detta ledde till att tjejernas pappa skulle få vittna på rättegången på Åland. Nu har han slingrat sig ur det och då hamnar ju det självklart på mitt skrivbord istället - så på onsdag nästa vecka ska jag till Åland för att vittna i en misshandelsrättegång. Om jag inte kommer dit så får jag böter på 500€ !!

Har redan börjat fundera på vad jag ska ha på mig och hur jag ska göra med mitt hår. Tänker nämligen inte se ut som jag brukar för att slippa bli igenkänd om jag möter denna man någon gång igen. Glasögonen åker på, håret ska jag nog strama åt i en hästsvans hårt dragen bakåt och sen blir det nog kostymen på .... Inte helt likt mig till vardags. 

Vad mer kan jag göra för att slippa vara lik mig själv? Jag hinner ju inte bleka håret o hej o hå så det är uteslutet ....

Tycker det här smakar illa hur jag än gör - kommer nog inte säga att jag sett så mycket fler gånger... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar