tisdag 1 mars 2011

Always in my mind

Just nu är det många tankar som snurrar omkring i mitt huvud inte minst om min nyinköpta lägenhet och hur den ska inredas och med vad - vad jag behöver måla om och vad jag behöver köpa nytt osv osv. Kul är det men jag hinner inte göra annat än just det känns det som. Jag skulle behöva ta ledigt i två månader och ägna mig åt bara lägenheten så jag "slapp" tänka på den mer sen ^^  men hur kul hade det varit?


Annars går tankarna ganska ofta till hur jag vill att min blivande partner ska vara (flera år in i framtiden) jag känner ju redan nu att det är ensamt och tonårsdöttrar är inte de enklaste att få lite närhet av.


I natt kunde jag inte somna för jag tänkte på närheten, gemeskapen och tvåsamheten rent allmänt. Hur kommer tjejerna att ta emot en annan man än sin pappa, hur kommer jag ställa mig inför en partner med barn eller utan. Till min egen fasa så har jag drömt flera nätter i rad om bebisar som jag går och bär på, som jag myser och gosar med - jag som sagt att jag inte ska ha fler barn någonsin oavsett situation. Sen somnade jag när jag la min egna arm om mig och knölade ihop täcket bakom mig ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar