lördag 26 mars 2011

Så där ja!

Startade dagen vid halv åtta, frulle med tjejerna och laddar för att flytta. Väl i gemensamma lägenheten så fixar inte riktigt Stordottern det hela - så henne och Lilldottern skickade jag med M som skulle åka för att sälja sin båt. Jobbigt för tjejerna att stå i sitt hem o veta att det är sista gången de är där.


Två vänder och då har vi hämtat allt som skulle hämtas. Där emellan har mor fixat kaffe och varmkorv till alla! Storebror har med sig mina Grodor som är superduktiga HELA dagen, hjälper till och har tålamod. Som tur är har jag en liten lekpark precis utanför balkongen där spenderar Grodorna lite tid till och från.


Nu när jag ligger i sängen och kopplar av efter ett varmt bad så njuter jag av att höra Lilldottern andas sina djupa andetag bredvid mig. Stordottern är hos kompis och kommer nog att sova kvar där, föräldrarna till kompisen ska ringa när de kommer hem dit, nu är de hos ett par killkompisar och har latjo!


Huvudet är fullt av tankar och helt tomt på ork, imorgon ska jag försöka börja dagen med en vända runt sjön. Tyvärr ska det vara minusgrader inatt och risken är att det fortfarande är kallt när jag vaknar! så sa de nyligen på nyheterna. I så fall får jag väl klä på mig lite mer....^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar