fredag 18 mars 2011

Undrar sa en flundra

om det kommer att bli som jag önskar eller har jag byggt ett luftslott i vanlig ordning?


Bara framtiden kan utvisa hur det kommer att sluta / bli ... den som väntar på något gott väntar ALDRIG för länge <3


Igår var vi i min lägenhet och målade, jag A och far - Stordottern var oxå med och kladdade lite på väggarna tills hon fick kramp i handen. Inte mycket uthållighet där inte annat än på fotbollsplanen därifrån får man släpa av henne *lustigt*


Kom inte hem allt för sen för att sova en sista natt i gemensamma lägenheten - kändes inte ens konstigt, bara sov som en stock.


Ikväll ska jag och far åka till IKEA och köpa mig min nya säng och sedan montera upp den i min lägenhet för jag ska sova där inatt och framöver - DET känns märkligt och underbart ... lite konstigt eftersom jag har knappt någonting där än. Hoppas på att jag får hämta lite saker pöompö från gemensamma under veckan utan bråk så jag kanske kan leva drägligt i min lägenhet tills stora flyttlasset går.


Jag ska i alla fall måla färdigt i helgen för på måndag morgon kommer städfirman och gör om flyttstädningen eftersom de inte gjort den korrekt från början - soft!

3 kommentarer:

  1. Klart det inte är ett luftslott! Jag gick i ett lyckorus i flera veckor efter jag och tjejerna flyttade in i huset, inget gammalt groll i väggarna, bara nytt och nystartat!!
    Trevlig helg!!

    SvaraRadera
  2. ja men det är ju precis så det känns - längtar så tills jag är på plats ordentligt och kan slappa på kvällarna igen ...

    Tack detsamma !

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset om Plus, jag tittade på inslaget direkt och sitter här och "tänker om"!
    Ha det gott!!

    SvaraRadera