torsdag 3 mars 2011

Men för i hel-ete

Får klagomål på att jag inte städat ordentligt i lägenheten innan jag lämnar den - det är smulor på bordet och dammigt! Som om han någonsin tidigare har brytt sig om sånt, när jag försöker säga något så slänger han på luren - moget!


Skickar ett sms till tjejerna att de får komma till mitt jobb tidigare om de vill eftersom deras pappa verkar vara på stridsstigen så dem slipper höra och se honom sån. Stordottern nappar och vill komma, Lilldottern är hos kompis så hon kommer senare.


Ja men nu har jag då förstört eftermiddagen för honom oxå - han måste ju skjutsa tjejerna till mitt jobb i två omgångar.


Vill bara meddela att bägge tjejerna har åkt till mitt jobb ensamma flera gånger tidigare så de vet precis hur man gör och det är inte sent och kan med andra ord inte hända så väldigt mycket på den halvtimmen det tar att åka hit.


Han slänger på luren igen ...


Tänk efter en gång nu! Undra varför tjejerna inte vill vara hemma, undra varför du står där ensam, svär och skriker ...


Jag blir matt - tycker synd om mina barn som ska behöva få genomlida detta skitsätt att vara mot andra människor!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar