måndag 21 mars 2011

Produktiv helg till enda

herre jösses så mycket jag fått gjort med hjälp av mor o far, M med familj och A...


På torsdagen kom A och far över och målade vardagsrummet tillsammans med mig, vi plastade in Stordotterns rum oxå så det bara var att sätta i gång där så fort det gick. Vi målade klart vardagsrummet helt och hållet. Jag målade den röda väggen en gång.


Mor & Far kom över på fredagkväll och hjälpte mig med min säng, vi åkte o köpte den och sen hem till mig för att  montera upp. Plockade upp lite kartonger och installerade mig lite mer i köket.


På lördag morgon kom M och vi målade då den röda väggen för andra gången, färgen spricker så jag vet inte om det kommer räcka med att måla vi började på Stordotterns rum och plastade in Lilldotterns rum så det var att bara köra igång där sen. På kvällen - sent tapetserar jag M o Ms mamma den röda väggen - blir hur snyggt som helst.


Söndag har vi bara Lilldotterns rum kvar en vända och det gör vi på ett kick ... under helgen har även Ms man varit hos mig och fixat telefonjacken och så att bredbandet fungerar.


Har man underbara vänner och familj eller har man - älskar er alla såååå mycket <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar