måndag 14 mars 2011

Nyttigt

att sätta sig och titta igenom bilder på sig själv ibland så man kommer ihåg vad det är jag jobbar för, varför jag gör det jag gör för att hjälpa mig själv. Ska bli sååå roligt att sätta upp före och efter bilder när allt är klart - längtar, men jag är bara halvvägs och jobbar fortfarande med att lyckas varje dag.


Men som sagt nyttigt att bli påmind om hur det var innan man började sin resa ... efter att ha sett denna bild så bestämde jag mig att det var dags att göra detta för livet nu istället för att bara försöka hela tiden ... jag hoppas att jag lyckas komma i mål snart, men varje dag dit är en lärdom.



Tolv dagar senare började min resa mot det nya livet, jag har kommit halvvägs och är just nu inne i en svacka men jag kommer att fixa det, jag ska fixa det, jag måste ... bara att hugga i!!

Det har ju inte direkt varit problemfritt runt omkring mig under den här perioden men jag måste bara klara av det ändå. Jag bara tänker att när allt har lugnat ner sig lite så kommer resten att bara gå av farten - jag har ju inte kunnat träna nästan något alls under den här tiden, bara motionsrundor i lagom PowerWalk anda ...

Men efter 1a april så ska det bli andra bullar för då har jag inget att skylla på längre, då är det träning träning och träning som gäller!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar