torsdag 19 maj 2011

Applikationer till Iphone

Igår köpte jag min absolut första applikation till  min Iphone. Varför jag inte köpt någon tidigare beror nog på att det som oftast funnits lightversioner som varit gratis och ja varför då betala?

Men nu ska ni få se på skillnaden på det som jag faktiskt tyckte det gjorde det värd 15kr och som kommer att förgylla mina album

kolla in skillnaden och då är det de absolut första fotot jag tar med den nya appen - snart ska ni få se på dunderfoton a´la magnifico ...ehm hehe



som ni ser så är det inte samma motiv eller så men kolla skillnaden på mjukheten i bilden och känslan den förmedlar ... nämen gjorde jag inte rätt som köpte mig appen?

Tack för tipset Lise-Lott nu ska jag bara hitta den kombinationen som jag gillar bäst ... ramar, linser och film o allt vad man nu hade att välja på ^^

wiiiie

1 kommentar: