måndag 16 maj 2011

a BIG yellow POST IT for my SELF

Ok M: har varit tydlig från början det måste jag komma ihåg. Det kommer sannolikt inte bli något förhållande mellan oss. Iaf inte ett där man hörs av annat än om man vill kela eller ligga. Så då är frågan - behöver jag mer än så nu, vill jag ha mer än så nu? Jag tror inte det men ändå så önskar jag att det var mer - det går ju inte ihop.

Idag mötte jag killen från gymmet när jag gick från lunchen, han har tidigare inte tittat på mig, efter ett boxpass började han titta och sen igen återgå till att inte titta. Så när han idag tittar och i princip säger hej dessutom så undrar jag ju VARFÖR!?

O så kommer jag på att JAG måste sluta analysera allt som händer i min omgivning.

Gymkillen är ändå bara en liten pojke - på vårfesten tyckte jag att han var bara för uppenbart just en liten pojke.

Summa sumarum : e - lev ditt liv istället!!!

1 kommentar:

  1. Helt omöjligt att kommentera idag :)
    Jag använder Hipstamatic till min Iphone, favoritinställningarna är:
    Lens - John S
    Film - Kodot XGrizzled
    Det finns huuur många kombinationer som helst!

    Ha en trevlig helg!!

    SvaraRadera