onsdag 4 maj 2011

Det tar sig sa mordbrännaren

o jag vet inte om det är eld vi pratar om här men jag känner mig varm inombords och jag hoppas hoppas hoppas ...

Ni vet att jag skrev tidigare om att våga . Jag vågade för ett par dagar sedan att göra det jag ville och imorse när jag tittade in på fejjan så har jag fått svar ^^ men det är ett "kanskesvar" och det är nästan så att det känns som om det är ett svar som är skickat för att senare kunna hänvisa till informationen däri för att kunna säga nej.

Men vet ni vad - oavsett det så innebär det ju att jag fått ett svar sen om det blir ett ja eller nej spelar mindre roll (idag ialla fall) Men det viktigaste är ju att det i sig betyder ju att M bryr sig så pass mycket eller lite att han inte vill lämna det osvarat. DET uppskattar jag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar