tisdag 3 maj 2011

Ordfetish

Vad ska man säga - jag hade så grymt kul i lördags med min vän U, vi känner varandra sedan lekis (som det hette då) och har följt varandra sedan dess. Inte haft jättemycket kontakt de senaste åren så vi har haft massor att prata om när vi har träffats.


Vi gick ut och jag stötte på en person som var som jag på många sätt och absolut inte som mig på lika många sätt. Jag "lider" av ordfetish och det gjorde han oxå - det klickade mentalt på ett sätt jag inte upplevt förut - superhäftigt. Det tråkiga i det hela är nog att det lär inte bli att man ses igen ... stan är för stor och nummer byttes men raderades senare på natten ... men det är det här jag ska göra nu, möta nya människor och få intryck av dem och deras historier - lyssna och lära, njuta av att få vara vetgirig igen.


Ordfetish

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar