torsdag 5 maj 2011

men hjälp!!

M: tycker att jag har förolämpat honom helt o hållet - han sa ifrån på skarpen och jag känner mig superdum, det var ju inte min mening alls. Han sa att han kände sig som 4 år när jag kallade honom hjärtat och att jag då genast förpassades till 86 åring! ... hrm jag kände mig rätt så åthutad när jag fick det i ansiktet men samtidigt så visste jag inte om han skoja eller om han bara ville säga ifrån.

Efter att ha funderat i 12 timmar så har jag kommit fram till att min mening med att kalla honom hjärtat inte alls var att han skulle bli liten och omyndigförklarad - men det var precis det han kände sig som, så jag har faktiskt bett om ursäkt och förklarat att jag kallar de flesta av mina vänner för både raring, fin och hjärtat och då med mycket kärlek.

Hoppas jag har räddat situationen för det vart ju riktigt pinsamt ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar