tisdag 10 maj 2011

Men han är ju bara för mycket!!

Herr Mupp har precis kommit tillbaka till jobbet efter att ha varit på en resa som visar sig vara för vår gemansamma kund. Så när vi i morse står vid kaffeautomaten för att ta varsin en kopp så säger han

- ja jag vet inte om du hört det men jag var ju i USA för att träffa xxx och då kom det upp lite saker som vi inte visste om, tänkte höra om du visst något om det förut.


Till saken hör att jag har aldrig blivit tillfrågad eller ens efterfrågad om information inför något av de möten som han självmant utnämner sig till egeninbjuden på.


-Näe, sa jag. Jag skulle uppskatta om jag NÅGON gång blev tillfrågad INFÖR ett möte.


- ja men jag kanske inte skulle sagt något alls, säger han då som en liten tonåring och går därifrån.


Nedrans TÖNT!


skrivet = glömt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar