torsdag 28 april 2011

Gårdagen spenderade jag med exet ända från klockan halv åtta - i bilen, totalt 3 timmar, på båten, totalt 4 timmar och all tid däremellan fram till halv tio på kvällen. Det gick förvånande bra, men jag blev mer och mer säker på att jag dels har tagit rätt beslut och dessutom säker på att M är min blivande man utan att han själv vet ens att jag är intresserad. Det var bilden av honom som gjorde det möjligt för mig att klara av den här dagen. Faktum är att jag skrev det till honom på fejjan på kvällen när jag kom hem, så nu har jag definitivt vågat lite mer i alla fall - sen vet jag inte om han fattar eller tar någon notis om det ens ...det visar sig. Nu sover han för han jobbar nätter - usch - det får inte bli någon vana sen när vi är gifta ^^


I övrigt så har vi äntligen fått lämna våra vittnesmål i misshandelsrättegången och förhoppningsvis så slipper vi några fler besök till Åland på grund av detta - annars åker jag gärna tillbaka till Åland, gillar verkligen Åland massor. Det är en liten oas mitt i Östersjön som är klart värd att besöka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar