måndag 18 april 2011

Trots allt så har det gått bra

Var ju otroligt skeptisk till denna helg - men det har gått bra! I fredags var jag själv hemma hade lite spakväll i mitt underbara badrum, poppade sen popcorn och tittade på fler filmer, somnade skönt.


Lördagen startade jag med en megafrukost och sen ut till Mor & Far för att byta till sommardäck på bilen. Det misslyckades eftersom de inte fått tag på låsmuttern till vinterdäcken, så bilen fick stanna där. Åkte till Sats i Vällingby och tränade Body Balance med bästa A och filmade det hela för att hennes utbildning ska bli godkänd - det grymmaste pass jag gjort på länge! Ska försöka börja med något liknade för att sträcka ut kroppen och få den där extra finslipade styrkan som man inte kommer åt på grovträningen som jag håller på med. Efter träningen åkte jag o Mor till IKEA för att köpa lite lampor till sängarna/skrivbordet i tjejerna rum, det blev lite annat smått o gott oxå ^^. Sist men absolut inte minst så ringer A o frågar om vi inte kan vara med varandra på kvällen - lite vin - lite mat och bara underbart sällskap.
TACK JA!

Det blev SENT och jag vaknar på söndagen med en vidrig baksmälla ... seg hela söndagen tills M hör av sig och tycker att vi ska åka o shoppa i Kista, då fick jag fart och tömde de tre sista flyttkartongerna, dammsög lägenheten och sen duscha jag lagom till M kom för att hämta mig.


Efter shoppingen stannar vi på McD för att ta en glass, på vägen dit så råkar vi ut för att vidrigt Practical Joke, det är någon/några som hängt en docka i från bron och det ser ut som en riktigt människa - vi ringde polisen eftersom bilen framför oss tvärnita så vi höll på att köra rakt in i dem - livsfarligt, polisen hade redan fått in flera samtal och de hade redan tagit bort objektet innan vi avslutade samtalet.
Men fyfan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar