fredag 15 april 2011

Men igen?!

jaha så var jag o lämnade blod i morse, M körde mig till labb och sen åkte vi därifrån tillsammans - tack finaste vän!!

Den labbassistenten som gjorde första försöket måste varit ny - tur att jag inte är nålrädd och kan ta ett stick eller två, för hon stack mig två gånger utan en droppe kom och sen lämna hon över till en annan, som stack mig direkt där jag sagt att de brukar sticka och så kom det blod. jaja

Nu sitter jag på jobbet och har fått pyttelite av det jag skulle få gjort - gjort. Då ringer de från labb o säger att jag måste komma tillbaka för min läkare har skickat en remiss som säger att jag ska göra ett risptest (tror jag att hon säger) - aha, vad innebär det frågar jag och hon berättar att de ska göra en rispa i min arm och ta tid på hur länge jag blöder ...Misstänker de blödarsjukan nu då eller?

Känner att det här har blivit lite större än jag trodde det skulle bli, fast o andra sidan känns det bra att de undersöka alla eventualliteter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar