onsdag 20 april 2011

Fyra år till

Tränade cirkelträning med statiska stationer igårkväll - men jösses säger jag bara - redan igårkväll när jag hade ätit middag och satt i soffan o surfa runt lite så kände jag att varje fiber i mina ben började utveckla sig till träningsvärk. Bestämde mig snabbt för att ta ett bad och mjuka upp mina muskler och när jag sitter där med tända ljus och ångade varmt vatten omkring mig så får jag snilleblixten att slänga i massageolja i vattnet och massera mig själv. Tror att det nog var tur att jag gjorde det för aj aj aj vilken träningsvärk jag har idag. O då har jag redan på morgon varit på ett Yoga pass för att sträcka ut mina stackars muskler - vet faktiskt inte om det hjälpte eller inte men jaja, får se till att röra lite extra på mig idag så jag inte fastnar eller stelnar i musklerna.


Ska hem till mor och far för att äta middag ikväll, pappa har fixat med bilen så nu är det sommardäck på den och tydligen så var han iväg tvättade den oxå - snälla föräldrar, helt underbara föräldrar ^^ Efter det ska jag iväg på ett Body Balance pass i Vällingby på Sats, ska hjälpa min vän att filma igen. Det vart bra sist men hon fick inte med det allra sista och filmbilden var roterad så nu ska vi hitta på att fixa bilden oxå...


För att återgå till rubriken så såg jag en film efter badet igår - det vart Fyra år till med Björn Kjellman och Eric Ericson - åååå så underbar, jag älskar den! vilken ångest Björn Kjellman karaktiserar och vilket lugn och självmedvetenhet Eric Ericson ger. HELT klart värd att se, men för er homofober så ska jag berätta att det handlar om ett gaypar så ni behöver inte se den om ni inte vill.


JAG ÄLSKAR DEN <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar