måndag 11 april 2011

Power Walking is tha shit!!

I lördags kom A på frulle, sen när vi inte längre kunde prata om det vi ville för att Lilldottern med kompis fick öron stora som kastrullock så gick vi ut på promenad. A hade redan gått sin runda runt sjön på 6 km så jag drog med henne på nästa 6 km alá bigsteps jag är väl ca 20-30 cm längre än A och hon hade lite tufft att hänga med, tog ett par joggingsteg då och då men jädrans att hon orka - det had nog inte jag efter att ha gått 6 km bara några timmar innan. Skönt var det hur som helst och vi fick prata om det vi ville utan att någon la sig i eller hörde mer än dem bör göra ^^


Söndag - M skickar morgon sms och frågar om vi ska ut o knata - jag är på - det var 9,8 km igår o jag kan lätt säga att det känns, det känns underbart skönt med träningsvärk igen.


Blåklockan har varit samtalsämnet annars hemma och den är påväg att försvinna, men vi får se om den går bort lite fortare än jag trodde från början. Hoppas kan vi för jag ska på arbetsintervju på onsdag. En tjänst som jag skulle tycka var både intressant och utmanande - håll tummarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar