fredag 1 april 2011

Bakslag 1

Det var väntat vi visste att det skulle hända - men inte så snart, förhoppningsvis så dröjer det länge till nästa gång, men vi vet oxå att det kommer fler ...


JAPP idag var det ingen bra morgon, någonting händer och snöbollen är i rullning direkt. När det finns personer i närheten som svårt för att säga förlåt, backa och se objektivt på sin omgivning då blir det oftast så. Lavinartat !!


Att just lagen om orsak och verkan är svårbegripligt förstår jag - men det är inte rymdforskning för det!


Alla är sams, alla är på sina platser och hemmet tar vi hand om sen. Jag har bestämt mig för att aldrig igen lämna en plats eller person som jag är osams med åtminstone inte dem som står mig absolut närmast - då får allt annat vänta tills vi är sams och har fred i våra hjärtan när vi skiljs åt. Vi måste bara få platsen där allt skedde och blev snett rensad - det tar vi tag i imorgon, den lämnade vi i all hast idag.


Försök nu att ha en underbar fredag


Kärlek till er alla
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar