tisdag 12 april 2011

Spotify - peppmusik

Grymmaste uppfinningen på länge! Hur soft är det inte att bara logga in och lägga upp spellista efter spellista för att kunna lyssna på den musik man känner för just då!


Tycker det borde vara en rättighet snarare än en tjänst att ha tillgång till Spotify ... alla borde ha det ...


Nu rullar pepmusik - är ensam hemma  och gillar det inte speciellt mycket .. skulle vilja få igång lite bättre humör. Vill våga mer än jag gör just nu och det stör mig att jag inte är modigare än vad jag är - kompisar säger att jag är bland det modigaste de känner.


Men det här är annorlunda - jag vill inte få ett nej, jag vill inte bli nekad ... hur går man vidare ... olycklig? nja frustrerad kanske - det finns så nära, det är framför mig och jag vet att jag vill ha det men jag vågar inte, jag fegar ut och vill inte bli nekad ... näe jag vill inte... det kommer men inte nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar