fredag 8 april 2011

Ja så small det till

Äntligen skulle jag få träna, jag skulle få köra box med den bästa tränaren (i mina ögon) och det har jag längtat så grymt mycket efter. Peppad som få, taggad till tårna och redo för att fetköra ett entimmes pass!!


Är svag som en pensionär - det känns att jag varit borta länge - men jag kör på, så ska han jag kör med lägga in ett knä på stora mitsen, jag håller emot med bägge armarna men det räcker inte - orkar inte hålla emot så jag slår mig själv med mina egna knogar. Dundrar på vidare och i nästa 2 sek paus så ser jag att det redan svullnat upp... min tränare kommer galopperande och slänger upp sin tumme under ögat och pressar bort svullnaden, lägger på en plåtburk med makrill och sen får jag sitta med den en stund ...

jaha så det vart inte mer än så här alltså... in i duschen och hem o vila kroppen...


Direkt efter igår såg jag ut så här, innan tränaren var där med tummen så var det som om någon satt en glaskula under ögat - det lixom poppade upp





Idag ser det ut så här med lite smink och så för att jag inte ska behöva känna mig som ett misshandlat freak, men jag tycker att min tränare fick till det rätt bra, för jag är knappt svullen och sminket gör ju sitt ^^






Så fruktansvärt irriterande att vara svag och inte fixa att hålla emot - men det kanske var lika bra att jag bara körde halva passet för jag har sååå mycket träningsvärk i underarmarn idag så du förstår inte! På ovansidan av handen, sidorna av magen och låren - men jävlar... jag har varit så mycket starkare än nu och det ska bli skönt att komma igen och få tillbaka styrkan för nu jävlar är det stenhård satsning som gäller...

2 kommentarer:

  1. Oj, stackare,. Gör det ont?

    Krya på dig!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Nej det gör faktiskt inte ont - bara om man trycker på själva blåmärket.

    SvaraRadera